Leveringsalternativer
Enebakk Dyrebutikk tilbyr forskjellige leveringsalternativer for å best mulig imøtekomme dine behov:
Postpakke:
- Din pakke sendes til ditt nærmeste Postutleveringssted.
- Leveringstid: 3-6 virkedager fra mottatt bestilling.
- Refusjon av kjøpesum minus fraktkostnader for retur ved uavhentede pakker.
Hjemlevering:
- Pakken leveres til avtalt adresse på en avtalt dag mellom kl. 10:00 og 22:00.
- Ekstra fraktgebyr på variere mellom 49,- til 99,-. Les mer om hjemlevering her.
- Vær oppmerksom på at noen må være hjemme for å motta pakken. Ved manglende mottaker kan pakken legges igjen utenfor døren på eget ansvar.
Hente i butikk:
- Bestill varene i nettbutikken og velg “Hente i butikk”.
- Du mottar en e-post når varene er klar til henting.
- Varene må hentes innen 14 dager.
Transportskade
Hvis du mottar en skadet pakke, må du:
- Rapportere skaden til transportøren snarest mulig.
- Kontakte Enebakk Dyrebutikk direkte.
Kontaktinformasjon:
- E-post: enebakkdyrebutikk@gmail.com
- Telefon: 982 69 135 (åpningstid man-fre: 10-19, lør: 10-16)
Defekt eller mangel på vare
Hvis du mottar en defekt vare, må du:
- Rapportere problemet direkte til Enebakk Dyrebutikk.
- Gi skriftlig melding om mangelen innen 14 dager.
Kontaktinformasjon:
- E-post: enebakkdyrebutikk@gmail.com
- Telefon: 982 69 135 (åpningstid man-fre: 10-19, lør: 10-16)
Vi håper dette gir deg en klar og oversiktlig oversikt over leveringsinformasjon og retningslinjer for reklamasjon!