Leveringsalternativer

Enebakk Dyrebutikk tilbyr forskjellige leveringsalternativer for å best mulig imøtekomme dine behov:

Postpakke:

  • Din pakke sendes til ditt nærmeste Postutleveringssted.
  • Leveringstid: 3-6 virkedager fra mottatt bestilling.
  • Refusjon av kjøpesum minus fraktkostnader for retur ved uavhentede pakker.

Hjemlevering:

  • Pakken leveres til avtalt adresse på en avtalt dag mellom kl. 10:00 og 22:00.
  • Ekstra fraktgebyr på variere mellom 49,- til 99,-. Les mer om hjemlevering her.
  • Vær oppmerksom på at noen må være hjemme for å motta pakken. Ved manglende mottaker kan pakken legges igjen utenfor døren på eget ansvar.

Hente i butikk:

  • Bestill varene i nettbutikken og velg “Hente i butikk”.
  • Du mottar en e-post når varene er klar til henting.
  • Varene må hentes innen 14 dager.

Transportskade

Hvis du mottar en skadet pakke, må du:

  1. Rapportere skaden til transportøren snarest mulig.
  2. Kontakte Enebakk Dyrebutikk direkte.

Kontaktinformasjon:

  • E-post: enebakkdyrebutikk@gmail.com
  • Telefon: 982 69 135 (åpningstid man-fre: 10-19, lør: 10-16)

Defekt eller mangel på vare

Hvis du mottar en defekt vare, må du:

  1. Rapportere problemet direkte til Enebakk Dyrebutikk.
  2. Gi skriftlig melding om mangelen innen 14 dager.

Kontaktinformasjon:

  • E-post: enebakkdyrebutikk@gmail.com
  • Telefon: 982 69 135 (åpningstid man-fre: 10-19, lør: 10-16)

Vi håper dette gir deg en klar og oversiktlig oversikt over leveringsinformasjon og retningslinjer for reklamasjon!